Listopad 2014

Padesát odstínů života

25. listopadu 2014 v 15:11 | Poláková Jitka
Padesát odstínů života je možná málo možná moc podle toho co si pod tím kdo představí.
Padesát odstínů života může být hodně pokud by se jednalo pouze o jednoho člověka, ale pokud by měl jeden odstín života zastupovat jednoho člověka tak je to zase pro změnu sakra málo.
Vemte například v úvahu kolik druhů zaměstnání existuje,rozhodně jich je více než padesát.
Kolik životních stylů a způsobů života.
A všechno toto amnohem víc je součástí života každého jednotlivého člověka.
Dokázali byste vy sami napsat svých vlastních padesát odstínů vašeho života a podrobně je popsat?
Například moje autorská maličkost.
1. Odstín-Jsem žena
2.Odstín- věk 41let
3.odstín-S částečným invalidnim důchodem
4.Odstín-Doma s těžce postiženým synem
5.Odstín-Jsem Lev, vodní Bůvol, Cedr,Jaguár,Medvěd,Thovt
6.odstín- žiji v pronajatém bytě
7.Odstín- mám skvělého milujícího přitele
8.Odstín- ráda vařím a dělám i různé experimenty v kuchyni

Tak to je jen pro malou ukázku a co ty na to milý čtenáři?
Těším se na vaše reakce a případné komentáře s vlastními ukázkami padesáti odstínů vašeho života.
Vím nenapsala jsem jich tam padesát, ale na to co jsem chtěla říci to jako ukázka stačí.
Tak krásný zbytek dne.

Staré zvyky a síťový marketig

6. listopadu 2014 v 14:00 | Poláková Jitka
Staré zvyky jsou aktivity, které nám poskytují vlastně jakési alibi pro to, že podle nás něco nejde a také jistotu, že se nic nezmění a že věci zůstanou tak jak je známe, a podstatě to poskytuje pocit bezpečí a umožňuje je nám žít život tak jak jej známe a jak nám to vyhovuje v naší vlastní konformní zoně.
Tyto staré zvyky jsou v pořádku pokud jste spokojeni s tím co máte a jak a kde žijete, ale co když se rozhodneme něco změnit? Tak pak musíme ať chceme nebo ne tyto zvyky změnit.
Pokud se například rozhodneme najít si další příjem, tak budeme muset začít hledat jak a kde můžu získat další finance.
Jedním ze zajímavých zdrojů přímů může být i síťový marketing.
Jenže podnikání v síťovém marketigu znamená také nemalý boj s našimi starými zvyky, protože to hlavní v jakémkoliv podnikání včetně síťového marketingu je setkávání s lidmi,hovory s nimi,nabízení podnikatelské příležitosti nebo výrobků
a hlavně ze začatku potřebujeme velkou trpěliost a vytrvalost než najdete ty správné lidi,protože ze začátku uslyšíme velmi často ne ato mnoho lidí odrazuje.Staré zvyky pak nabídnou lidem,kteří tímto způsobem začínají a jsou neuspěšní alibi pro to, aby toho nechali a smířili se s tím,co právě teď mají a záleží na každém člověku jestli budou dále pokračovat a nebo jestli podlehne.Staré zvyky jsou v své podstatě test jestli to s tím pro co jste se rozhodli myslíte vážně nebo ne.
A co vy?
Jak vy sami pracujete se svými starými zvyky ?
Podleháte jim často?