Staré zvyky a síťový marketig

6. listopadu 2014 v 14:00 | Poláková Jitka
Staré zvyky jsou aktivity, které nám poskytují vlastně jakési alibi pro to, že podle nás něco nejde a také jistotu, že se nic nezmění a že věci zůstanou tak jak je známe, a podstatě to poskytuje pocit bezpečí a umožňuje je nám žít život tak jak jej známe a jak nám to vyhovuje v naší vlastní konformní zoně.
Tyto staré zvyky jsou v pořádku pokud jste spokojeni s tím co máte a jak a kde žijete, ale co když se rozhodneme něco změnit? Tak pak musíme ať chceme nebo ne tyto zvyky změnit.
Pokud se například rozhodneme najít si další příjem, tak budeme muset začít hledat jak a kde můžu získat další finance.
Jedním ze zajímavých zdrojů přímů může být i síťový marketing.
Jenže podnikání v síťovém marketigu znamená také nemalý boj s našimi starými zvyky, protože to hlavní v jakémkoliv podnikání včetně síťového marketingu je setkávání s lidmi,hovory s nimi,nabízení podnikatelské příležitosti nebo výrobků
a hlavně ze začatku potřebujeme velkou trpěliost a vytrvalost než najdete ty správné lidi,protože ze začátku uslyšíme velmi často ne ato mnoho lidí odrazuje.Staré zvyky pak nabídnou lidem,kteří tímto způsobem začínají a jsou neuspěšní alibi pro to, aby toho nechali a smířili se s tím,co právě teď mají a záleží na každém člověku jestli budou dále pokračovat a nebo jestli podlehne.Staré zvyky jsou v své podstatě test jestli to s tím pro co jste se rozhodli myslíte vážně nebo ne.
A co vy?
Jak vy sami pracujete se svými starými zvyky ?
Podleháte jim často?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama